Immár tizenharmadik alkalommal értékelte az Újház Zrt-t kiváló magyar márkaként a Magyar Brands program! Az elismerést tanúsító oklevelet Döry Gábor marketing igazgató vette át.
Reméljük vásárlóink számára is fontos útmutató ez a díj, amikor megbízható, országos magyar építőanyag kereskedelmi partnert keresnek az otthonteremtésben. Minden munkatársunknak köszönjük a kitartó, áldozatos munkát, mert ez az elismerés nekik szól!
A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt 14 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.
„Valamennyien érezzük, hogy egyre drámaibban hat az éghajlatváltozás a mindennapi életünkre, és mindez erőteljesebben befolyásolja a vásárlási döntéseinket is. Jó látni, hogy a MagyarBrands díj elnyerésére sikerrel pályázók között egyre több az olyan márka, amely termékpalettája továbbfejlesztésével, vagy fenntartható csomagolási és logisztikai megoldásokkal, akár a témát érintő felelős tájékoztatással komolyan reagál a klímaváltozás okozta veszélyekre. A vásárlónak, a fogyasztónak, az ügyfélnek ez egy igen lényeges információ.
Sőt, folyamatosan nő azon cégek köre is, amelyek már fenntarthatósági referenst foglalkoztatnak. Számos kutatás egyértelműen bizonyítja, hogy ebből fakadóan egy új „mágnes” van születőben, ezért is annyira fontos, hogy a márkaépítők e téren is megmutassák az elkötelezettségüket. Ez önmagában is nagyban növeli a bizalom erősödését, a márkához való kötődést.”
Dr. Serényi János
a MagyarBrands Program elnöke