Arculatváltással ünnepli 25. születésnapját az Újház

2022. október 4.

25 éves fennállása óta az Újház mindig is úttörő, innovátori szerepet töltött be a piacon. Az évek alatt beszerzési társulásból erős franchise hálózatunk arculata idén megújul: országos építőanyag-kereskedelmi hálózatunk új névvel, új logóval és új szlogennel folytatja működését.


A 25 éve alapított újHÁZ Centrum az elmúlt negyed évszázadban Magyarország meghatározó építőanyag-kereskedelmi hálózatává vált. A kezdetektől fogva jellemző innovátori szemlélet, illetve az újszerű lehetőségek keresése és alkalmazása segített a hálózatunknak a piac élmezőnyébe kerülni, illetve számos esetben a piac előtt haladni – többek között olyan modern eszközök, mint a szoftverrobotizáció és Business Intelligence alkalmazásával. Vállalatunk a szektorban egyedülálló belső képzési rendszerrel fejleszti a hálózatban dolgozó több mint 2300 munkatársunkat az ügyfélélmény fokozása érdekében, saját logisztikai központtal segítjük elő a stabil áruellátást, valamint egyedi szolgáltatásokkal támogatjuk a gondtalan otthonteremtés megvalósítását.

Ezt az újító, úttörő, vezető szerepet tükrözi a 25. éves fennállásunk alkalmával megvalósuló arculatváltás is: a megújuló újHÁZ Centrum mostantól Újház néven működik tovább, a Centrum szót elhagyjuk és a kereskedői megnevezések is egyszerűsödnek.

Új arculatunk korszerű, letisztult és könnyen adaptálható, ezáltal egységesebb megjelenést is lehetővé tesz a kereskedői-hálózatunk tagjai számára. Az új logó a ház motívum és a szövegbuborék szimbólumait használja, de megmaradnak az Újház hivatalos színei. A gondolatbuborék egyszerre jelképezi a szakértő gondolkodásmódot és a partneri, segítő, konstruktív javaslatokat.

Franchise hálózatunk mára országszerte közel 100 kereskedésben várja komplex tanácsadással és szakértő értékesítőkkel az építkezni, felújítani vágyókat. Ezt az építőanyag kereskedelemben betöltött megkerülhetetlen, vezető szerepünket, a felkészültséget és a szakmai segítséget jelképezi az Újház megújult szlogenje is: „Ha építkezel, találkozunk.”

„25 éves fennállása során az Újház mindig is azon dolgozott, hogy a piac előtt járva, innovatív megoldásokkal, szakértelemmel és egyedi megoldásokkal reagáljon az építőianyag kereskedelemben felmerülő lehetőségekre és nehézségekre, így professzionális segítséget tudjunk kínálni a hozzánk forduló otthonteremtőknek. Úgy véljük, az új arculat megfelel annak az üzenetnek, amit partnereink és vásárlóink felé szeretnénk közvetíteni: itt vagyunk, elérhetőek vagyunk, és ha építkezésről, felújításról van szó, nemcsak a felmerülő nehézségek megoldásában, de a legújabb lehetőségek kiaknázásában is szakmai segítséget tudunk nyújtani – mondta Döry Gábor, az Újház marketing igazgatója.

Az arculatváltásra 2021-ben írtuk ki az ügynökségi tendert, amelyet a Spice Communication Kft. nyert el, az ügynökség által megálmodott új arculat bevezetése 2022. szeptembertől indul és az év végéig valósul meg a teljes hálózatban.

Széchenyi 2020