A társadalmi felelősségvállalás keretében Jót tenni jó címmel indít kampányt az újHÁZ Centrum. Az országos építőanyag kereskedelmi hálózat célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a lokálpatriotizmus és az emberségesség jegyében milyen jó ügyek mellé állnak. Így kívánnak másokat is motiválni arra, hogy közösségük aktív tagjaként tisztelettel és segítő szándékkal forduljanak egymás felé.
Dr. Rázsóné Szórády Csilla, az újHÁZ Centrum cégvezetője elmondta: közel 80 telephelyük működik jelenleg Magyarországon, melyek folyamatosan részt vesznek különböző jótékonysági megmozdulásokban. "Azt szeretnénk megmutatni, hogy a többnyire családi vállalkozásokból álló telephelyeink aktívan részt vesznek a helyi közösségek életében és annak megbecsült tagjaiként rendre megmutatják emberségességüket, szociális érzékenységüket" - fejtette ki, majd hozzátette: nem tudnak és nem is akarnak mentesülni az alól a felelősség alól, amit egy közösséghez való tartozás jelent.
"A társadalmi felelősségvállaláson belül minden telephelynek más szegmens van a fókuszában, van aki sportegyesületet támogat, de amennyiben például közösségük egyik tagja kerül bajba, akkor sem tétlenkednek, megteszik a szükséges felajánlásokat" - mondta. Az újHÁZ Centrum telephelyei árvíz esetén homokkal, zsákokkal és egyéb termékekkel járulnak hozzá a védekezéshez, de sokszínű támogatásaik keretében például óvodai Mikulás-ünnepségek megrendezését is segíthetik.
Dr. Rázsóné Szórády Csilla hangsúlyozta: több mint 1400 fő dolgozik az országos hálózatban, azzal pedig, hogy jó ügyek mellé állnak az emberi oldaluk megmutatásán túl más célok is mozgatják őket. "Azt szeretnénk bebizonyítani, nem csak szóval, hanem cselekedetekkel, konkrét tettekkel is ki kell állni amellett, amiben hiszünk, jelen esetben, hogy jót tenni jó" - húzta alá, majd megjegyezte: Gandhi egyszer úgy fogalmazott: életem az üzenetem - ennek a szellemében szeretnék ők is hálózatukat működtetni.